777 632 861

Hotel marketing

Jak moderní hotelový marketing realizovat v praxi? Každý správný hoteliér chce přece naplnit svůj hotel, penzion nebo apartmán. Zjednodušit složité.

Nemáte čas probírat se všemi novými trendy marketingu? Specialista nevnímá souvislosti? Máte negativní zkušenost s poradci s „teplou vodou“?  Nákladné agentury se Vám zdají nedostupné, složité a neosobní? Nebo je naopak nezajímáte Vy pro malý rozpočet?

Možná rezignujete. Svých starostí máte přeci dost. Vašemu ubytování se navíc teď docela daří. Lidé už nejezdí tak často na dovolenou do zahraničí. Daleko více zůstávají v Česku. Možná právě u Vás.

Je proto zbytečné vynakládat tolik času na aktivní nábor hostů, moderní komunikaci a vracení zákazníků do nákupu !??

Omyl.

Konkurence, která realizuje efektivní hotelový marketing Vám zákazníka s nějvětší pravděpodobností přebere! Proč?

Zákazník je na tom stejně, jako Vy. Je zavalen množstvím informací. Zkracuje, zjednodušuje. Ale porovnává, hledá reference, ověřuje, „onlinuje“ . Jsme u Vašich distribučních kanálů a promyšlené komunikace se zákazníkem.

Mám zkušenost manažera hotelu i spolumajitele hotelu. Dívám se na problémy z více stran, Vašima očima. Pomohu Vám uspořádat hotelový marketing prakticky.

Smyslem projektu 2MP.cz je pomáhat malým a středním podnikatelům realizovat takové marketingové nástroje, kterým porozumí, odpovídají jejich skutečným potřebám a proto je budou rádi používat v každodenní praxi. Filtruje informace dnešní marketingové džungle. Základem je stejně zdravý selský rozum. Zjistíme, co opravdu potřebujete. Začneme krok za krokem. Martin, 2MP.cz

 

http://www.2mp.cz/marketing-prakticky/hotelovy-marketing/

 

 

 

2mp
  • Informace

    Při vložení komentáře k jakémukoli příspěvku zpracováváme (2MP.cz) Vámi dobrovolně zadané osobní údaje dle GDPR. Čtěte ochrana soukromí.

  • Zaregistrujte se k odběru novinek

    Vaše osobní údaje (e-mailová adresa) jsou bezpečně zpracovány dle zásad ochrany soukromí (GDPR). Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení
  • Rubriky
  • Štítky
  • Nejnovější příspěvky