777 632 861

Email marketing

Lovec lidí

Moderní email marketing je chladnokrevný "lovec lidí". Dnes už loví v těchto teritoriích a fázích rozhodovacího procesu zákazníka:

See

VIDĚT

Budoucí zákazník "někde" uviděl vaše služby. Na vašem webu zareagoval a ideálně zanechal email. Pokud je email marketing lovec lidí, od toho okamžiku buduje "seznam hledaných". 

Víte, koho lovit?

Pomohu vám následujícími kroky:

  • budováním kvalitní email databáze
  • sběrem emailů na vašem webu
  • zjištěním preferencí návštěvníka
  • automatizací celého procesu

Think

PŘEMÝŠLET

Návštěvník doposud nenakoupil. Přemýšlí, rozhoduje se. Ideálně víte, kdo to je a co ho zajímá. Emailing lovec lidí proto "vyráží na lov".

Umíte překvapit?

Pomohu vám jednoduše oslovit návštěvníka:

  • pomocí s výběrem (browse remarketing)
  • zjištěním jeho preferencí (dotazník / software)
  • reakcí na nedokončený nákup (opuštěný košík)
  • poděkováním za registraci (welcome proces)

Do

UDĚLAT

Návštěvník nakoupil, stal se zákazníkem. Pokud je emailing lovec lidí, splnil "první úkol".

Co děláte, když ulovíte?

Pomohu vám poděkovat a nabídnout další:

  • automatické poděkování za nákup
  • kampaň cross / up sell (navýšení prodeje)

Care

PEČOVAT

Návštěvník se stal zákazníkem. Pokud je emailing profesionální lovec lidí, o "zajatce" musí dále "pečovat" , jinak by mohl utéct.

Staráte se a pečujete?

Pomohu vám nastavit vaši péči o zákazníka:

  • věrnostním programem (bonusy)
  • hodnocením spokojenosti (dotazník)
  • nabídkou cílených novinek
  • přáním k svátku, narozeninám
  • přáním k výročí nákupu
  • oslovením ztraceného zákazníka
  • nabídkou novinek (newsletter)

Vyhodnocení

ČTYŘI OTÁZKY EMAILINGU

Odpověděli jste si na všechny 4 otázky ANO? Gratuluji Vám. V tuto chvíli nic nepotřebujete. Jestliže byla minimálně jedna odpověď NE, váš email marketing není profesionální lovec a je na čase to změnit. Chcete lepší emailing?

CHCI LEPŠÍ EMAILING

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT