777 632 861

Lepší web

Optimalizace webu

WEB JAKO ŽIVÝ ORGANISMUS

Jaká je správná optimalizace webu pro vyhledávače (SEO)? Jak jej správně propojit s okolním světem? Jak to vše kontrolovat? Jednoduše. Optimální web je jako "živý organismus". Ke svému životu potřebuje:

Kyslík

NÁVŠTĚVNOST

Návštěvnost webu rychle zvýšíte placenou reklamou, např. PPC. Ale pro vás je zásadní neplacená návštěvnost (dlouhodobá trpělivá optimalizace webu SEO). Pokud je web živý organismus, návštěvnost je jeho kyslíkem. Web musí dobře "dýchat".

Máte dostatek kyslíku?

Pomohu vám zvýšit návštěvnost těmito kroky:

  • optimalizace webu pohledem robota
  • navazuje na vaše obchodní cíle strategie
  • analýza vyhledávacích klíčových sousloví
  • úprava struktury a obsahu webu podle analýzy
  • pravidelné vyhodnocování výsledků

Potrava

KONVERZE

Máte slušnou návštěvnost webových stránek, ale nemáte potřebné konverze? Návštěvníci stránky moc neprocházejí,  neobjednávají a email vám nezanechají? Pokud máte kvalitní produkt, je to jednoduché. Odchází jinam, protože jste je webem nezaujali a nedonutili ani k žádné aktivitě. Pokud je web živým organismem, konverze jsou jeho potravou. Web potřebuje "potravu".

Máte dostatek potravy?

Pomohu vám zvýšit konverze těmito kroky:

  • optimalizace webu pohledem uživatele
  • přehlednost, funkčnost, použitelnost
  • jednoduchost, užitečnost (UI/UX)
  • revize konverzní cesty zákazníka
  • úprava konverzní cesty

Životospráva

KONTROLA

Pokud nevíte, kdo jsou vaši návštěvníci (zákazníci) webu, odkud přicházejí a jak se na webu chovají, můžete zlepšit jen velmi málo. Potřebujete kontrolu - webovou analytiku. Pokud je web živý organismus, měli byste dodržovat životosprávu, pečovat o jeho zdraví a chodit na kontrolu. Web potřebuje "kontrolu".

Máte pravidelnou kontrolu?

Pomohu vám zvýšit výkon webu těmito kroky:

  • kontrola chování návštěvníků (GA aj.)
  • kontrola kyslíku/potravy/styku
  • návrhy opatření
  • realizací a vyhodnocení opatření

Styk

VŠE ZAČÍNÁ U WEBU

Máte pravidelný styk?

Vytvořením webu vše teprve začíná. Jak jste se dozvěděli výše, web potřebuje dobře dýchat, mít dostatek kvalitní potravy a chodit na pravidelnou kontrolu.  Ale pro optimální trvalý růst web potřebuje "pravidelný styk".

 

2MP.cz - obrázek struktury obecného dělení digitálního marketingu

Tím se buduje důvěra, povědomí, image, reference, prodej a pomáhá to tzv. SEO. Pokud zákazník projde fází SEE přes fázi THINK do fáze DO, máte větší šanci, že koupí u vás!

Doplníte-li to následnou "rozumnou" péčí o zákazníka CARE, email marketingem, o život svého webu se nemusíte bát. Web potřebuje pravidelný "styk".

Vyhodnocení

ČTYŘI OTÁZKY

Pokud jste na všechny 4 otázky bez váhání odpověděli ANO, gratuluji Vám. V tuto chvíli nic nepotřebujete. Jestliže ale byla alespoň jedna odpověď NE, nežije váš web správně a je na čase to změnit. Chcete lepší web?

CHCI LEPŠÍ WEB

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT...